Nyt hymyilyttää ja tekis mieli hyppiä jippii kevät mulla on ihanat lapset ja ihana mies. Keksin mitä mun pitää elämässäni tehdä ja nyt sitten repäsin. Olen kertonut täälläkin, että elokuussa pitäisi jatkaa töitä vanhassa paikassa äitiysloman jälkeen ja se oli syy joka kiristeli hermojani. Otin tietotokoneen työpaikkasivut esille ja laitoin hakemukset vetään 2 eri paikkaan ja aivan erilaiseen työhön, mistä jäin lomille. Nyt peukut pystyyn ja odotteleen vastauksia innokkaasti. Mä varmaan kailotan sen kovaan äänneen jos nyt sattuu onnistaan.

Eilen olin lasten kanssa kaupassa ja kiukuttelin niille vaan takasin, kun alko taas se äiti eii ja yää, kaikki katto kun kivahdin nyt suut tukkoon olen väsynyt tässä itsekin. Illalla sitten kun tuli mieheni kotio pyysin häntä leikkimään lasten kanssa ja kiltisti leikkikin, mutta ihmetteli puheliaisuuttani ja naureskeluani, mutta on varmasti tukemassa ratkasuani, kun saa iloisen vaimon takaisin.

Tänään aloitan kesämekkojen leikkauksen ja jatkan Torey Haydenin kirjan lukemista varmasti tuntuu kirjakin soljuvan eteenpäiv, kun on jotain kivaa mitä odottaa. Nyt olen valmis suunnittelemaan enemmänkin meidän Norjan matkaa ja katselemaan missä olisi kiva pysähdellä. Mietin, että jos kaikki menee suunnitelmien mukaan ensivuonna ei ole kunnon kesälomaa, mutta se ei haittaa ainakin pääsee työhön joka miellyttää ja inspiroi.